Followers

Monday, June 28, 2010

Semua Orang Wajib Tengok Nie 2 !

okay..haritu aku ada story pasal dokumentari 'the arrival'..cerita pasal kemunculan dajjal,iluminati,new world order,freemason & macam-macam lagi..menda nie semua terjadi 24/7 dengan hidup kita..kita selalu tengok menda-menda macam nie,tapi dah macam tak kisah..
aku amek satu contoh dalam kehidupan seharian kita..contohnya lagu..terutamanya lagu dari barat..kita semua mesti dah hafal lagu-lagu barat..semua cam best je kan..tapi korang faham maksudnya?apa yang dorang sampaikan?semua buat tak faham bahagian maksud lirik tu..janji lagu sedapp..betul tak..

okay..baru nie kawan aku ada tunjuk kat aku video dokumentari pasal lagu-lagu nie..tajuk dye 'the music industry exposed'..dokumentari nie pulak cerita pasal lagu-lagu barat..dalam lagu dorang yang 'sedap' nie dorang selitkan pasal iluminati,new world order& macam-macam lagi..pandai kan dorang..kita?

kat bawah nie aku sediakan 2 video dokumentari tersebut..untuk episod yang lain korang boleh search kat youtube..jangan terkejut lak lepas tengok..menda-menda nie semua dah jadi dalam kehidupan harian kita..artis-artis popular macam rihanna,eminem,jay sean semua terlibat..ada je tanda-tanda tu dalam music video dorang..cuma kita perasan atau tak saja..




*better layan lagu tangkap leleh kot lagi bagus..cari lagu melayu tahun 80-90an dengar sampai lebam..hehe
:)

4 comments:

JMR said...

perjuangan pendakyah dlm bermacam cara..hati2 kaum muslim!

AesyaZealous said...

nice+hot info! thanks 4 share

ciKeju said...

sama-sama
:)

asSauri said...

bhaye btol dajjal...perangi dajjal2 kecil nie...