Followers

Monday, June 21, 2010

Potret Keluarga

yeah..potret keluarga..jom cerita pasal potret keluarga..biasanya kalau kita tengok potret keluarga,background dye mesti gambar-gambar buku kan..maybe nak tunjuk dah sampai ke menara gading..okay..takpe..itu masing-masing punye pasal..nak letak background gambar aku pun aku tak kesah..yang aku nak kongsi cerita just pasal masa nak shoot gambar tu..
sekadar gambar hiasan
epic fail photos Family Photo Fail
kawan aku pernah cerita kat aku..dye ada 8 adek-beradek..& dye yang sulung..so yang paling besar umor 17..sama aku laa..last year dorang sekeluarga pergilah ke kedai gambar nak shoot album keluarga..cuba bayangkan lah 10 orang nak tangkap gambar..anak bongsu masih menyusu..dye cakap masa nak shoot gambar,masa tu lah adek dye bergadoh kejap..masa tu jugaklah adek dye yang lain nak terberak..masa tu jugaklah adek bongsu dye menangis..haha..memang serabut dye cakap..tapi nasib baik lahh ada masa semua orang senyap & senyum masa shoot gambar..nampak semua cam takde masalah je nak shoot gambar..haha..

*aku tak pernah pun tangkap gambar potret keluarga..tu pasal aku cerita pasal kawan aku..hehe
:)

3 comments:

kenwooi said...

we only have family portraits every time the kids graduate =)

Norhayati Rostam said...

yati lak ada 6 org je ahli keluarga tapi masa senggangnya takde nak gi tangkap gambar tu.nak tunggu raya, kedai tak bukak la plak.hahaha

husnazainal said...

aku setiap kali raya mesti g tangkap kat kedai gambar..old skewl..