Followers

Sunday, June 13, 2010

Perempuan Kencing Tak Basuh

haa?!ape nie ciKeju..lucah-lucah pulak..taknak datang belog karang tahu lahh..jap!jap!mane ade aku lucah-lucah..orang lain lahh..tak percaya tengok gambar nie..


tengok tuu..bukan aku kann kan..keyword tu yang lucah..haha..aku pun terkejut masa tengok tadi..pelik gak..belog aku nie bukan lah blog porno ataupun 3gp awek melayu..tiba-tiba lepas lak keyword tu cari belog aku nie..haha..nasib baik tak tau siapa yang search tu..kalau tak..7 keturunan tak kuar rumah..ahahaha

*jadual spm 2010 ramai yang search..ramai dah sedar nak SPM kot..hehe

7 comments:

Ery Farieha said...

kehkehkeh
jom tgk keywords kt my blog plak
:P

Hizami Rahim said...

haha.
nasib la.
siapa la tak basuh tu ek?
wakakaka~

Miro Armyrule said...

blog aku, semenjak aku ada buat pasal ariel ngan luna...cam meriah sikit trepik blog aku...hit byk dtg dr google search..hahaha..cam hampeh jer diorang cari citer2 cenggitu..kahkahkah

ayunda maajis said...

aku banned ko kang..ha cemas..kikikik

Sharinginfoz said...

macam2 diaorang search ni kan

suamihanyisterizuki said...

erkk..macam2 dorg search...

ciKeju said...

haha
taw takpe
:)