Followers

Thursday, June 24, 2010

Nak Tanya

salam..just post pendek je nie..nak tanya..kat mana ehh boleh beli makanan hamster..brand vitakraft..sape tahu angkat tangan?hehe..dah puas cari kat Bentong nie..takde pun pun..
lebih kurang macam nie lahh..
aku ada 1pair hamster roborovski..macam mana ehh nak tahu kalau hamster tu dah bunting?susah betul nak agak..nak tunggu dye bercakap,memang kiamat baru tahu..haha..sape tahu tolong jawab tau tau..

*sape ada sugar glider nak jual 
:)

3 comments:

Wawan3y. said...

sugar glider comey sgt! i pon suka n tringin nak bela jugakk.
tp mahal, kna tngu kaya dulu baru nak beli, hehe

chekgu Moe said...

salam dik.
sepanjang akak bela hamster,
yang betina akan garang sangat2 bila dia bunting.
kalo boleh asingkan..sebab yg jantan tu akan cedera kaw2 sebab kene gigit.
n satu lagi. yang betina tu tak bernafsu sgt kat jantan.
kesian yg jantan..hehe..

ciKeju said...

@wawaney:hehe..mmg mahal..tapi berbaloi kot...

@chekgu moe:o0o..oke2..thx tau..btw,,tak bela hamster dah ker?