Followers

Friday, June 11, 2010

Katak Gergasi

korang pernah pegang katak?mesti geli kan..aku dulu2 tak lah geli pun..tapi sekarang agak ar skit..haha..kalau dulu selalu dengar ikan keli afrika kan..nama camtu sebab besar sangat kan..tapi kat sini aku nak perkenalkan katak afrika lak..hahaha..
lebih kurang saiz botol air 1.5 liter
haa!gempak kannn..haha..aku jumpe masa kat janda baik..tah makan ape katak nie jadi besar cenggini..tak tahu lah kalau telan anak orang kan..haha..dasat sungguh..

katak afrika yang aku bagi nama..

aku hantar kucing untuk settle kan problem..haha

tapi,kucing pun takut..haha..last-last katak tu lari je..mungkin kalau aku datang lagi,katak tu sebesar kereta kancil jenama perodua kot..hehe..orang kata kalau katak kencing kat muka boleh jadi buta..tapi aku rase yang nie kalau kencing kat muka..tak de rupa dah muka tu..rupa cam kene asid je..haha

*sapa ade berani nak pegang katak tu?

11 comments:

mOLLie said...

hai.
akak suke katak!!
katak besar ni tak besar lagi..ade lebih besar..

lame dah tak tangkap katak, letak dalam botol pastu bagi kat kawan. hehehe...

irahehe said...

muahahaha..aku geli katak!penah pegang katak kecik2 mase maen fear factor mase sem 1.dasyat oke!naseb baek aku xterkencing lam sluar.muahahaha..

bukan ke katak pisang yang kalo kene air kencing die pastu bahaye?entah..aku pon maen hentam jer nie.haha..

orang muo said...

katak tu..badan besar boleh lompat jauh2 ke

kk said...

pe geli katak?okay fine.nampak tak kila angkat tgn ni ahahha

nabilah said...

eee geli...tak sukeee

Hizami Rahim said...

wakakaka.
hadoi.
tak sanggup nak sentuh.
haish.
;)

ayunda maajis said...

@mollie: ape ke peliknya hobi ko ni..dh2 pegi cari hobi berpekdah skit

aqilah said...

hahaha geli...teringan masa bedah katak dahulu kala...besar macam ni ...peha dia, macam drumstik ayam...

Iza said...

Mmmm, boleh le tahan besarnye tp memang ada yg lagi besar dr ni....
Best ni kalau ngusik my hubby...

suamihanyisterizuki said...

a'ah, ada lagik besor...

masa hany g join program dgn indah water di sekayu, terenggganu, kitorg di tugaskn carik kata tgh2 mlm...wallaweiii gilosss, tp memang ade katak beso..takot lak

ciKeju said...

hehe
thx komen
:)