Followers

Saturday, June 19, 2010

Follower Ke-400

finally dah 400 follower..tak banyak mana pun..orang lain lagi banyak..hehe..tapi,aku hargai korang para followers ku..kalau takde korang..maybe takde juge belog cikeju ini..follower dengan belog boleh diumpama kan sebagai keyboard dengan mouse..ataupun sebagai jantung dengan paru-paru..kalau takde,tak hiduplah sesuatu belog itu..dah kelaut dah aku nie..okay,sambung balik..

haha..amek nieh..besar punye!orang tu tak bagi link pule..tataw sapa yang tanye tuu..ade..ade..ade entry pasal follower yang ke-400 nie..hehe..okay,jom tengok siapa follower itu..


haa..nampak tak yang dalam kotak merah itu?itu lahh dye..nama kat profile belog dye chenta..hah..nama betul dye aisyahkama kot..sebab tgk kat url dye..kuikui..bawah nie gambar dye..
minta permisi yeh amek gambar ini.. :)
[Snapshot069.jpg]

err..tataw nak cerita apa pasal dye..sebab kat belog dye ade lagu je..tak kan nak cerita pasal lagu pulak kan kan..hehe..klik sini kalau nak ke belog dye..

*anyway,thanks yo!
:)

6 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

wow..tahniah da 400 followers ;)

Anonymous said...

2010 : bagus..ko amek port psl pe yg aq ckp..great la ciKeju..

ciKeju said...

thx :)

Nor Nadia Syakila binti Jamal said...

tahniah..
huhu....seronoknye tengok orang ramai follower nii..... =(

ciKeju said...

:)

nuriz said...

saya tak sure follower saya datang balik ke tak ke blog saya..rasanya tak ramai yang datang balik huhu..