Followers

Friday, May 21, 2010

Result Aksi Ustazah & Ustaz

salam..hey!semalam aku saja je post entry pasal aksi ustazah & ustaz tu..nak tengok rakyat malaysia nie bersungguh-sungguh ke nak search menda macam tu..mula-mula kepala otak aku dok ingat takde kott orang nak search..apa lah sangat kan..TIBA-TIBA...

amek kau.
siap boleh duduk carta teratas pulak tu..kalah nama belog aku..hahaha...laju je rakyat malaysia nie kan..sungguh prihatin terhadap masyarakat..cewahh..haha..

*pssst..sapa ada jumpa bagi tau aku..hahahaha
:)


11 comments:

miss hav0c said...

peak title haha

kak ina kl said...

salam..biasalah tu..kalau yang lucah banyak ajer yang nak cari..yang bagus mereka tak nak cari pulak..sabar ajerlah

reen_sofee said...

kalo tang benda benda tuh memang rakyat mysia amat prihatin!
huhuh

~Blabberina~ said...

amboi.amboiiiiii..

Nur Hawa Mohd Zin said...

huhu..biase lah..tajuk n3 hot.btw camne nak tgk mcm tu ek cikeju?

Hafiz Mohd said...

masyaAllah..apa nak jadi malaysia nih..yg search tu konpem 150% melayu islam!!

ciKeju said...

haha..
@ nur hawa:boleh tgk ikot nuffnang

Nur Hawa Mohd Zin said...

tq cikeju...

Encik Tikus said...

dah agak dah,haha

bRoMiNe_aJe said...

tgok ikowt nuff tengok kat ne cikeju??

ciKeju said...

boleh tgk kat keywords tu
:)