Followers

Monday, May 31, 2010

Pemenang Lucky Draw

okay..kaunter lucky draw dah jumpe pemenangnya..pejam kelip pejam kelip kan dah jumpe pemenangnya..

bukti yang pertama diselitkan di email aku
aku pun berdebar-debar tunggu siapa yang hit tu..bila aku tengok dah lepas dah nombor tu..aku tunggu kat email aku siapa yang hantar screenshot tu..tiba-tiba!satu email masuk..wahhhhhh!dah ada pemenang..nasib baik ada orang tuntut..tiba-tiba lagi!ada 4 orang lagi hantar screenshot kat aku..aku pun pelik..ya..sume yang hantar nombor 10000(korang share nombor ker)hehe..tapi aku minta maaf sebab aku kena pilih seorang sahaja pemenang..siapa yang hantar paling awal..


seperti yang tertera..pemenangnya disaluti dengan warna keemasan tu..hehe..dye yang first hantar screenshot..tahniah buat waney..buat yang lain,aku minta maaf sebab aku tak sangka nombor 10000 tu boleh ramai pulak yang dapat..minta maaf..

*kepada waney tahniah..sila berhubung lebih lanjut dengan aku..
:)

8 comments:

Wawan3y. said...

omg! is it me? haha cam xcaya pulak
adoih, alhamdulilah
sukanya!
bkn senang nak dapat hadiah free neh
hehe femes La blog Lpas nih.
cikeju promote link pulak.
segan laaaa. haha
btw, teng a lots cikeju!

mark miey said...

saya????
=((

ciKeju said...

tahniah buat waney..


nie senarai penghantar email:

1.waney
2.azman roslan
3.anyone from anywhere
4.shahieda mustofa
5.muhammad safuan

:)

Tn.Punya said...

baru nak masuk..kempunan lagi..huhu

balqis said...

bile nk buat lucky draw lg?
sy dah terlmbat. haha :D

Wawan3y. said...

haha sengal jep mark mie mnyebok kt cni. haha jgn layan mamat sengal tuh hehe
tengss again yaw!

nah amik nih
http://wawan3y.blogspot.com/2010/05/203-woot-woot-saya-menang-motor.html

suamihanyisterizuki said...

hahaha...

semlm hany masuk dapat 10001, chanteq gak number tuh...

tahniah pada yang bertuah tuh, bau mcm rozita che wan la nnti eh ;)

ciKeju said...

hehe..insyaAllah..ade modal nanti buat lagi..
:)