Followers

Sunday, May 30, 2010

Orang Malaysia Dah Beli Setarbak

haa..ada berani beli Setarbak?banyak duit?jangan tak sangka yang orang malaysia mampu mempunyai Setarbak..haha..design yang cool okay..Korang layan je lah gambar nie..aku tak boleh benti gelak dah nie..haha
lokasi di rahsiakan :)


*aku copy gambar nie dari kawan aku yang hanya mahu dikenali sebagai 'mok'..haha

20 comments:

jfook said...

Saw this before. Damn funny LOL

ciKeju said...

haha
:)

Adha said...

luar setarbak...dalam baru starbuck ahaks..

encHIx laNDax said...

pergh...da mcm kedai murtabak plak.hahah

Anonymous said...

macam bodohhh jerk

$Y@}{!D@ said...

da la sbelah kedai batu nisan. kah3

shaharoul said...

lokasi rahsia ke lokasi xtau bang? hihihi

abdoul muis said...
This comment has been removed by a blog administrator.
A-Y-I-E said...

Wahhh bagus betul tuan kedai ni.Sekurang-kurangnya beliau ada cita-cita yang tinggi untuk bersaing dengan starbuck

Ini luahan saya terhadap tuan kedai jika dia baca :
Tuan kedai anda seorang yang bagus kerana mempunyai cita-cita yang tinggi.Saya harap,cita-cita anda itu berjaya.

Apa yang kita perlu buat?Jangan ketawakan mereka.Sokongilah mereka.

Bye...

cybernetic88 said...

haha. terbaik la. mmng smart. ada cita2. bgus. hee ;D

Hizami Rahim said...

wow.
bagus.
starbuck dimelayukan.
haha.
kenapa la tak guna perkataan melayu terus kan kan kan?
hehe.
;)

sue said...

haha..saye akan masuk setarbak ini dgn yakin...haha

ayunda maajis said...

ahaha sebelah kedai nisan..mmg menginsafkan betol...

NU.YA.RA said...

memang bagus la org malaysia lau cam ni ek...

ciKeju said...

hehe
persaingan hebat tuu

wanzi said...

baru ok ada juga hakcipta dari malaysia

shams said...

itu setarback apek la..

PERSONAL BLOG ABOUT LEGAL & PERSONAL LIFE

rossoneri said...

sangat kelas...dah macam nama 'murtabak' pun ada

miLoy™ said...

wa0!!
mmg grand la kdai 2..
sblh kdai btu nisan lagi!!
bru ble 0wg dtg,,insaf fkr nk mati!!
=p

EDDY DY said...

Ni kat daerah aku kat Bekenu Miri....