Followers

Monday, May 3, 2010

Macam Mana Nak Popular Macam Hanis Zalikha?

Hanis Zalikha..siapa eh Hanis Zalikha tu?cis!tak kan tak kenal..cik hanis zalikha yang kiut miut tu mesti ramai yang kenal kan kan..macam mana nak popular macam hanis zalikha?itu persoalan yang amat kritikal untuk di ulas..hehe..
kiut miut tak ?


Aku mula kenal(dye kenal aku tak?hehe),ehh ehh..tahu pasal Hanis Zalikha nie masa berblogwalking...baca-baca entry dye..semua best-best..tengok-tengok follower dye..ommmakk ai!7 ribu lebih..memang popular lahh..aku pun terus meredah sana-sini di blog Hanis Zalikha..terasa di hati,ehh,nak follow lahh..ade aura yang tarik..haha..



aku pun terfikir..macam mana nak jadi popular macam Hanis Zalikha nie..mesti trafik jam tiap-tiap hari..kene buat header macam dye ker?header dye lawa!takpun kena jadi model macam dye?hehe..aku jadi model?adelah A|X & Gucci datang melamar suruh jadi model..tapi aku tolak..sebab nak SPM tahun nie..hahaha..



Tapi,aku pun tak tahu lagi macam mana nak jadi popular macam Hanis Zalikha..korang tahu tak?jom kita share-share..hehe



&pssst!di harap Hanis Zalikha akan tinggalkan jejaknya di comment saya..hehe..nak follow pun takpe :)

18 comments:

Hazzy Ishak said...

lama lagi lah kalau nak dpt 7000 follower...
huhu

With Love,
HazzySuperb

Hazzy Ishak said...

lama lagi lah kalau nak dpt 7000 follower...
huhu

ciKeju said...

hehe
zaman berzaman
:)

BEN ASHAARI said...

jgn fikir negatif...fikirkan cara ..mesti ada cara ..

ciKeju said...

terima kasih encik Ben
:))

Syafiq Kadiran said...

nak dapatkan seribu pon susah...huhuhu~~~

tapi mesti ada cara kan...

Miro Armyrule said...

ko try ar taruk pic ko yg hot2..muahaha...huhuhhu...bergurau

ciKeju said...

haha
bahaya,,nanti ramai peminat
:)

✿nenek moden✿ said...

haha..hanis punye header cun..hehe..
dia paint..hehe

ciKeju said...

kreatif!
:)

ayunda maajis said...

nk popular sng jer..publish ur n*k*d pic.boomm..

ciKeju said...

haha..
why not start wit u..hehe
:P

assAuri said...

aku akan jd kan ka cam Hanis Zalikha..hehe

ciKeju said...

haha
takde hal der
:)

miLoy said...

aq akn pasti kan jk0 cm die gak..hahaak0 jd model la..

Syahrul Iman said...

ko g la jadi model wey..model boxer ke..nanti laku la tu..haha

ciKeju said...

haha
:)

Melor said...

holla, sy pon bru google pasal dia hari ni,mmg budak tu cantik segla,thumb up!tau pon ada reader blog sy bgtau gmbr yg sy letak tu hanis punye..hehe..
so hari ni sy tmbh reader awk kpd 291!berusaha!