Followers

Tuesday, May 25, 2010

[Gambar] Kena Rogol Tepi Jalan..

aku pun tak tahu apa nak jadi dah sekarang..pelik..kes rogol aje berlaku..apa nak jadi lahh..ish..ish..ish..aku tak nak lah cakap banyak..korang nilai je okay..

bukan gambar nie laa..bawah dye..hehe


nie lah kejadian rogol tu..apa nak jadi lahh..

*Lu Pikir Lah Sendiri!haha

20 comments:

nano said...

lak alaaaaaaaaaaaaa,,bikin hot aje kamu nih,,pepepon,,kahkahkahkah,hangitttttt tol

ciKeju said...

haha
betul lah tu..kena rogol jugak..
:)

TTT said...

xsenonoh! ekekek (◕‿◕✿)

kianfai87 said...

hahaha kesian ayam tu -.-

Encik Tikus said...

gilalah,seram aku tengok nye

Hazzy Ishak said...

aishhh apa lah budak2 dok pikir ni..

ciKeju said...

hehe

Miro Armyrule said...

wakakaka...cam shialan...siap ekspresi muka lagi tu...ahaks

rizal jabai said...

haha,gersang tol anjing tu..ahahahahaaha

ciKeju said...

haha
tau takpe..
:)

Syafiq Kadiran said...

wakakaka....muka dah habes syiok!!!

NU.YA.RA said...

mula2 mmg hot tgk gmbr ats

lepas tu

tambah hot bile kene tipu ...

hehehe

kak ina kl said...

kalau tulis psl rogoll..ramailah yang masuk ek

butterflies Lovers said...

huahuahua~ apekah?? haishhhh~

ciKeju said...

hehe
tak cakap pun apa yang rogol ape..hehe
:)

ARIFFDA said...

hihi

ayunda maajis said...

tak nk aku mkn ayam tu..uish kena samak la ayam tu..eii

ciKeju said...

haha
bahaya sekarang nie
ayam kfc tu..hahahaha

hazmi said...

sumbabg mahram meh!!

ciKeju said...

haha