Followers

Wednesday, May 19, 2010

Follower Ke-300

sekali lagi..blog aku sudah mencapai tahap anjakan paradigma yang tinggi apabila dapat follower ke-300..hehe..ayat susun cantik je..terima kasih kepada semua yang setia dengan blog aku nie..aku harap korang terus menyokong aku..berbalik kepada follower ke-300..jom tengok sapa dia tuu..




haa!tu dia..nampak tak?nama dia afyrd..nama ke tu?itu korang tanya dia sendiri okeh..hehe..blog dia nieh simple jep..tapi best..banyak jugak info-info korang boleh tengok kat situ..maybe tu je kot yang boleh aku kongsi pasal dia..kalau korang nak tau lagi..tengok lah blog dia..

nie dia follower ke-300  :)
ME!

13 comments:

CiPeNG said...

bagi la tips mcm mana nk bg ramaikan followers mcm kau....

ciKeju said...

insya-Allah..
:)

Nur Hawa Mohd Zin said...

tahniah cikeju....huhu...

encik tikus said...

Tahniah ! :)

~AkukahMilikmu~ said...

wow..ramainya..i tggu yg ker 555...

afyrd best said...

hehe..luckily i'm the 300 followers in this blog..wuuuuu:)..thanx cikeju

Cik Ubi said...

ramainye..gempak blog ni kot..

Roronoa Zoro said...

wah.. ramainya follower.. =)

Ezad said...

hu.. lmbt skit je.. he... ezad 301.. :P

Cira Marcello said...

die dpt adiah pe cikeju?? hehe

ellis suriyani said...

wahh..tahniah la dear.. :D

ciKeju said...

hehe..
takde lah gempak sangat..hehe
:)

adiah dye entry nie lah..haha

ciKeju said...

thx ellis