Followers

Tuesday, May 4, 2010

Follower Ke-200

yaaa!berjaya pulak mendapat follower yang ke-200..berpeluh-peluh mencari follower yang setia..terima kasih kepada semua followers..jasamu di kenang..hehe..



nampak tak atas tu..follower ke-200 telah dikurung dalam kotak merah tuu..haha..okay..nama dia hazzy kalau tak silap..ouh..belog dye lagi power dari belog aku..hehe..banyak info-info menarik kat belog hazzy nie..hari tu,aku baca entry dye pasal cara-cara buat kek pisang..tengok..hazzy pun ajar memasak..hehe

okaylah..jom kita cari follower yang bertuah lagi..aku akan terjah belog korang jika anda mungkin bertuah..hehe

3 comments:

Si Kenit said...

alaaa
rugi follow awal-awal
hehehee

ciKeju said...

tak rugi pun lahh.
:)

AyanaAsham said...

hebat ar!
dah 200 folo