Followers

Sunday, May 30, 2010

Cara Jahat Cari Trafik

salam..hari ni tak larat nak cerita panjang..just nak bgtau korang,yang aku dah jumpe cara jahat nak up trafik..memang jahat..kalau rajin buat macam nie..1 hari ribu-ribu hits woo0o0..tak percaya?tengok aku punye stats tu..baru sekali buat dlm satu hari..
nie bukan gambar tangan mencarut..hehe
amacam..sekejap je naik..haha..tapi cara nie jahat..sebab dye jahat,aku tak nak gtau orang..nanti ramai orang jadi orang jahat..haha..btw,,hari nie panas yang terlampau..aku tak larat nak taip pepanjang..boleh terbakar jari kalau taip lama-lama..hehe

*sape nak tau bank in 5k kat aku..ahahaha
:)

38 comments:

Ery Farieha said...

ahahaha
mmg
cara jahat xleh sebar =P

nas said...

alaa...bagila tips kamo...ahahha..kite kan geng..:P..
bro,cne nak save pic nuff tue?

ciKeju said...

hehe
save screen shot..
:)

Si Kenit said...

jahat betol takmo share
hiks =p

Yus said...

Salam cikeju, ajar la aku sama, nanti aku bagitau rahsia aku pulak..boleh? :)

ezany said...

pelik gak.. nape xnak buat hari2 eh..

aina hey said...

ek'eleh .
bukan nye nak bgtahu .
:|

ciKeju said...

hehe
sebab cara tu jahat..tak boleh buat hari2..
:)

mimi said...

akhirnya dapt jua tgkp sapa yg buat tu,,huhuhuhuhu...
pengakuan dari tuan badan sendiri ekekeke...
jgn mare ek...
nice post...huhuhuhu

ciKeju said...

hehe

~Ann~ said...

camne tu>??? nak wat jahat gak..

redNing said...

salam

ermm......ko nak 5k?..hutang bleh huuuuuuu

x-po said...

ala bro, kalau tak nk share, jgn la tulis entry ni..simpan sorg2 je rahsia tu..adui..

TTT said...

hehe jahatnye cikeju (◕‿◕✿)

ApekxHensem™ said...

hahaha cik keju mmg jahat,,,,xbgtau hehe...waa...lawala dia pyna susunan hehe

velasrizal said...

mak ai..5k byk tu..diskaun xleh ker..

Donald Duck Yang Tak Senonoh !

shams said...

agak2 dapat duit banyak ke?


PERSONAL BLOG ABOUT LEGAL & PERSONAL LIFE

encHIx laNDax said...

suh tgok,tp x nak bg tips...ko mmg jahat!

ciKeju said...

haha
nie bukan tips..
:)

APAN said...

ceh...dah la gune cara jahat...
menipu lak...
aku pun tertipu...
haha...

cik aiLebiu said...

mmg cara jahat la ni. dh terbukti. hehehe...

DaHLia said...

ahah..jahat dan poyo ;p

ayunda maajis said...

oho buat jahat yer..jangan kawan dia.ahahaha

Milofloat said...

call 999 cpt...kat cni ade org jahat..hahaha

ciKeju said...

haha
saje testing cara nie..
taubat dah tak buat
:)

REMEDY said...

Bro jangan merempit dekat trek selalu...nanti kena banned...just nasihat

miLoy™ said...

hendak sribu daya,,
x nk sribu dalih!!
=)

ciKeju said...

terima kasih
:)

ween said...

HAHA. jahat betul xmau kongsi cara jahat.

Syafiq Kadiran said...

5k rupiah??? xde hall..dah boley share dah skunk...hahaha

caliph shuriken said...

rsa mybe ciKeju ni panggey polis trafik kasi up trafik dia :p

hiro said...

pehh..sian lu...kene wt cra jahat nah hit 500..gua slamber je ari2 600 view...haha

milimilo said...

cara jahat yg mane 1 la agaknye.xkan main refresh2 kot.haha

Aidi-Safuan said...

wuuuu... jahat gler! :P

** a i l y ** said...

peh tgok tajuk memang dah tahu dah memang cara jahat punya. HAHAHA. wow tarffic kt atas tu middle finger. mencarut ee

ciKeju said...

@milimilo:haha..tak kan refresh lak..boleh putus jari camtu..hehe

@hiro:haha..600 view?aku punye 400 unique..800 view.. :)

MissXYZ said...

bkn cara jht... cara kreatif & inovatif hahaha

senangin said...

bagila tau...