Followers

Tuesday, May 18, 2010

Berbakat Ke Aku Untuk Menjadi Pemain Gitar?

gitar..sebut je mesti semua orang tahu..confirm..tapi tak semua orang reti main..nampak cam senang je..tapi,mau berbelit tangan nak tekan kod gitar tu..haha..aku takde lah pandai sangat main gitar nie..untuk suka-suka saja cuba..tapi kalau dah dengar member aku main lagu cromok..rasa nak nak pukul gitar tu kat dye..sebab aku tak reti..hehe

kawan aku lahh
memang main gitar nie agak susah jugak lah..nak kene ingat kod lagi..aku baca buku sejarah pun tak ingat lagi..haha..aku rasa tempat paling senang nak belajar main gitar nie kat asrama..belajar ngan member2..tu yang syiokk tu..asrama tu bukan lah tempat tido je..boleh jadi studio jamming..haha

aku yang pakai spek mata :)

macam kumpulan Gun & Roses?

kantoi kat asrama


tapi,korang rasa pemain gitar nie boleh pergi sampai mana?jadi cam sham kamikaze boleh?takpun jimmy hendrix?atau sekadar pemain gitar jalanan...?

 



aku rasa kalau betul-betul minat memang boleh pergi jauh gila..boleh jalan satu dunia dengan gitar je..hebat kan..korang rasa?

*gambar sempena hari guru..

13 comments:

reen_sofee said...

wow!
impressive pictures!
cantik!

ciKeju said...

thx

rizputra7 said...

hebat2...ajar aku main guitar boleh?

ciKeju said...

aku pun tak reti sgt
:)

Hizami Rahim said...

ahha.
semoga berjaya~

encik tikus said...

Rasa macam nak belajar jugak tapi tunggu aku masuk univ kott.Miahaha :D

kak ina kl said...

akak langsung tak pandai main gitar..


wah tahniah ek..dpt jugak merasa buffered tu..semuga selepas ni murah rezeki kamu.

sue said...

macho ar maen gitar...huhu

ayunda maajis said...

gitar buat hiasan jer..ahaha

ciKeju said...

hehe
thx semua
:)

Vanilla Popsicle said...

nice :)
tapi main gitar jari keras..
haha..
tak macam jari pompuan daaa..

ciKeju said...

hehe

pijoy said...

aku nk jd cm steve vai.