Followers

Monday, May 3, 2010

Beli Cincin Saiz XXL Tahu! Kalau Tak Macam Ni Jadinya..

Korang pernah beli cincin tak?kalau tak pun,mesti pernah cuba-cuba pakai kan..bahaya tahu tak..ish ish ish..kalau tak boleh tanggal macam mana?Dah jadi hak milik kekal selamanya..haha..Pernah tak cincin tu sangkut kat jari korang & susah nak cabut..takut tak masa tu?tak takut?bagus..anda seorang yang berani  :)





mesti glee kan tengok gambar nie..hehe..tu lah akibatnya kalau pakai cincin ketat-ketat..tak pasal-pasal jari menjadi mangsa..so,aku rasa kalau korang dah terbeli cincin tapi takut nak pakai..jangan buang..membazir saja..just mintak alamat rumah saya dan pos kepada saya..hahahaaha..

kalau tak nak yang macam nie..jangan lupa nama saya okay..hehe

19 comments:

woaini_87 said...

GELI gambar tu.......

kenwooi said...

lol..eww =/

ciKeju said...

eeeeeeeeeee
:)

nurul_diya m. nor al-haj said...

ayya...

AISHA SAAD said...

scaryy ouhh picture tuhh.
tetiba rasa takott nak pakai!
tapi nak bgi kat hg lagikk takutt.
takott membazirr!! haha

ciKeju said...

haha..
tak membazir sgt kott..hehe

Pipi Muncet said...

takutnyee

Miro Armyrule said...

pergh!!!...

ciKeju said...

yeyeye
:)

Sir Marcello said...

awesome!! heheehe

B@By NiN@ said...

huhuhu...takutnya

ciKeju said...

hoho

Nisaeciz said...

hattoiii. sangat mengerikan. nasib baik tak pitam tadi. huahua. saya selalu beli yang longgar2. tak suka ketat sangat. sebab tuu ibu jari selalu akan meraba2 cincin tu. kot2 da tejatuh ke. sbb longgar kan. hehe

NISECA suka merapu

assAuri said...

selamat aku x pakai cincin...encik Miloy sila ambel perhatian pd pic nie..hehe..

ciKeju said...

hehe..
ingat..beware of ring..hehe

fara said...

aku pnah nampak pic ni tapi d maana ya??..rasanya ni bukan pasal cincin ketat..tapi orang ni main bowling pastu cincin dia tersangkut kat lubang bowling..bila dia hayun bola kuat2, maka jadilah macam tu..pengajarannya jangan pakai cincin ketika bermain bowling..ngee~

fara said...

aku pnah nampak pic ni tapi d maana ya??..rasanya ni bukan pasal cincin ketat..tapi orang ni main bowling pastu cincin dia tersangkut kat lubang bowling..bila dia hayun bola kuat2, maka jadilah macam tu..pengajarannya jangan pakai cincin ketika bermain bowling..ngee~

ciKeju said...

ouh..iye ker..
silap info pule...
thx

miLoy said...

0k assauri..
aq akn berhati2..
=p
siot jek jri 2..gli