Followers

Monday, April 26, 2010

Bahan Bacaan Dunia Akhirat

salam..lately nie,aku suka baca majalah Solusi & Surat Khabar ILuvIslam..bahan bacaan nie merupakan bahan bacaan terbaik..selain terdapat ilmu agama..terdapat juga ilmu dunia..tidak ketinggalan,terdapat cara hidup Islam..kata orang putihnya. "way of life"..





Majalah Solusi:
sering kali aku baca,mesti ada ayat-ayat best yang buat aku terfikir banyak kali..membuat kan hati aku berkata.."betul jugak"..contohnya,"Seruan 'marilah solat' datang seiringan dengan seruan 'marilah menuju kejayaan'"Soalnya,sudahkan kita berjaya?"..
antara majalah solusi:





ILuvIslam:
paper nie tak mahal pun..cuma RM2 & keluar seminggu sekali..tak rugi pun beli..malah berbaloi-baloi..aku selalu beli kat Marwa lah..hehe..maybe satu-satunya kedai kat bandar Bentong nie yang ada jual..paper nie banyak info-info berguna & pengetahuan am..memang boleh tambah ilmu dunia akhirat..
antara Paper ILuvIslam:



*jangan malas mencari ilmu..kerana ilmu itu berada dimana-mana sahaja. :)

6 comments:

kak ina kl said...

ooo kamu duduk kat bentong ek..study ker ataupun dah bekerja.akak pulak suker ambil kad dari situ..menarik sungguh mutiara kata dia.

ciKeju said...

saya study lagi
:)

.sweet-ants. said...

dr beli majalah URTV tu elok la beli majalah2 ilmiah camni kan

ciKeju said...

taw takpe

BalqisShafiqa said...

berbaloi membeli solusi.
harga berpatutan, pengisian mantap.
Balqis pun suka! :)

ciKeju said...

taw takpe
:)