Followers

Wednesday, April 14, 2010

Akhir Zaman

sekarang gejala membuang bayi bagaikan trend hidup..ada sahaja berita kes-kes pembuangan bayi..masyarakat sudah semakin jahil kah?kita kena ingat,ini semua tanda-tanda akhir zaman..yang membuatkan aku panas,kenapa dorang buang kat tempat yang keji..cubalah hantar kat rumah-rumah kebajikan ker..hidup jugaklah anak tu..


kesian tau tak?menyusahkan orang lain pulakk..pandai-pandai lah tanggung..nak sedappp je..latu tinggal bayi tu tepi jalan..habis makan di ulat..gigit di anjing...memang takde hati perot..yang aku pelik..kalau korang tengok..kes-kes buang membuang nie semuanya kerja orang MELAYU & ISLAM..macam hidup tak ade panduan dah..


apelah perasaan orang yang buang bayi nie?kering sangat ker hati tu..macam mane korang berfikir ehh..taknak kongsi kat blog?kalau hidup bertuan kan nafsu..takde mendelah..taubat lah selagi boleh..kalau da tertutup pintu taubat..apa pun tak boleh buat..lagi satu dorang wajib kena hukum hudud..nie baru kat dunia..pilih lah nak hukuman yang mana..pilihan di hati anda.. :)




jap jap!mungkin macam nie kot otak dorang berfungsi..hayati gambar bawah nie.. 

Photobucket


*entry yang agak sedikit emosi.. :(

5 comments:

Anonymous said...

0tak tu yg x leyh blah....
tp manusia sekrang mang pikir tu p0wn.,..
kebnyakannya lah...
haizzz
-hikmah-

Colourful life said...

sangat kasian..saya nak tgok pic pun tak sampai hati..huhu

ciKeju said...

:)

Misseja said...

alamak cikeju...

apsal la saya gi click kat post nih...nyesal...nyesal...

dah terbayang2 gambar baby2 tuh...isshhh...tak sampai ati nye...rasa nak jerit je...boleh jerit kat sini??

ciKeju said...

ouh..
kalau nak jerit sila jerit kat kotak jerit sebelah tu
:)