Followers

Saturday, April 17, 2010

Achik Spin Meninggal Dunia

satu lagi berita gempar..penyanyi terkenal tanah air achik spin atau name betul dye Abdillah Murad bin Md Shari telah meninggal dunia akibat kemalangan..kemalangan yang berlaku kat area Nilai lebih kurang pukul 6 telah meragut nyawa arwah..





gambar kejadian




malaysia telah kehilangan seorang artis yang pernah mempopularkan lagu-lagu seperti bola-bola api,janji kita,memori berkasih dan macam-macam lagi..ajal dan maut di tangan tuhan..AL-FATIHAH...


*kita tak tahu bila pula giliran kita...siap sedia sahaja..

15 comments:

Mr Kamikaze said...

Sesungguhnya yg hidup pasti akan mati....

ParkAir said...

innalillah.. al-fatihah.

ciKeju said...

al-fatihah

oshien said...

selitkan gambr ketika kmalangan...al-fatihah

ciKeju said...

insya-Allah

oshien said...

upload video dlm fB...

Fia Abas said...

fia datang! *innalillah..alfatihah wat achik spin..mati itu pasti =)

Anonymous said...

inalilah hir rohjiun.. maaf saya bertanya, kereta tu spin ker?. tanya jer. thank u eh.

ciKeju said...

kereta tu terbabas..

azwan said...

sorang2 artis malaysia pergi..
al-fatihah..
arwah achik spin ni org kmpung aku..
aku sedih sgt..
Allah lebih menyayangi arwah..

nuriz said...

rakaman utk jangan tidur lagi hari rabu nant achik dgn nana kan?

Dashing Days said...

al fatihah..kemalangan tu berlaku dkt je dgn umh.baru je lalu hiway tu pagi tadi..humph..yg idp pasti bertemu mati

ciKeju said...

yang pasti..kita yang hidup kena teruskan hidup..

Norgadis Labuan said...

Mati itu pasti. Semoga arwah ditempatkan bersama-sama org yg beriman. Al-Fatihah utk arwah Achik.

ciKeju said...

Al-Fatihah