Followers

Tuesday, May 18, 2010

Pendidikan Seks

Salam..aku bukanlah seorang cikgu maktab untuk mengajar..dan bukan cita-cita aku pun..haha..sekarang dah bernanah telinga dengar bayi kene buang..then,orang ramai cakap soh adakan pendidikan seks..korang tau tak apa kesan baik buruk pendidikan seks tu?

Nie hanya pandangan aku je..hehe..okey..katakan lah pendidikan seks nie diajar kat budak2 menengah atas..cikgu yang mengajar tu pulak baru keluar maktab&cun-melecun..boleh meleleh lah air liur..kompem budak2 lelaki especially focus 1000% dalam kelas..tiap-tiap hari datang sekolah..tapi,,kalau dapat ke budak yang selenge sikit..mesti cikgu tu terdiam bile kene soalan yang cam nie.."cikgu,boleh demo tak?","cikgu,boleh strip dance tak?","cikgu,saya tak dapat nak imagine lah,ade model tak?"..kan pengsan cikgu kalau camtu..haha



Itu kalau cikgu muda2 cun-melecun yang ajar..kalau dapat cikgu yang tengah tunggu nak pencen..kompem ramai budak yang ponteng sekolah..menangis2 nak ponteng..haha..dapat pulak cikgu yang 2bulan lagi nak pencen mesti budak muntah hijaw kalo dye wat demo..hahaha..

Nie lah antara reaksi pelajar-pelajar malaysia yang cemerlang..haha..Tapi aku rase adakan pendidikan agama lagi bagus dari pendidikan seks nie..apa pendapat korang?

11 comments:

miba said...

munakahat cukup lah.. lagi bagus kot :-)

jojo said...

cantek sekali aku suke pendapat ko!

f_aRa_aINa989 said...

pendidikan seks kalau salah guna jdlah camtu...dia kena rangka betul2 bndani...baru jd cam apa yg kita nak...

ciKeju said...

betol betol betol

adrina sidek said...

eiii, kalau aku jadik cikgu murid2 suwoh plak wat demo, aku bagi je video lucah, mmg abes anak murid aku..muahahahaha =P

hihi, gurau saja okay~

ciKeju said...

haha..
abes ke laut sume budak2..haha

memeyloy said...

bkak red tube sng cter,,,,,

Sara KMS said...

erm.. ntahlah..
bahaya tul..
keh3.. (><;;)

ciKeju said...

hehe

mOLLie said...

hahaha~ takot pulak i sebagai guru membacanye..hehe

ciKeju said...

:)