Followers

Friday, January 29, 2010

polis+longkang

29/1/2010

hari ni letih sikit..tuisyen back to back..petang sampai malam..sampai lebam..haha..then mase nak balik..ada satu panggilan daripada supi ke handphone pian..ckp ade road block..pulak..pian bwk kete atas lesen MB sahaja..*MB=mak bapak..haha..agak cuak kiteorang tunggu kt medan kejap..xsabar nak balik..selamba redah road block..alhamdulillah tak kena tahan..haha..aku sempat buat isyarat sedikit lucah kt polis tu..haha..okay lah happy dah..then pergi rumah wan aku..ada makan-makan sikit..dah siap makan..pekena sup tulang kaw kaw..pian pun balik..tak sampai 5minit..handphone aku pulak berbunyi mesej..tengok2 pian suruh datang kat bengkel depan tu..aku datang je tengok tayar kereta die dlm longkang..haha..tergelak lah kejap..haha..aku pun tolong menekan minyak sementara die tolak kereta keluar longkang..haha..tak sangka aku boley jadi camtu..haha..mungkin pian terlebih makan sup tulang tu..latu mengganas macam lembu mase bwk kereta..hahaaha..lawak betol.. :D

2 comments:

Radiusi Maya Algebra said...

nuffnang 2 kdg2 je dye kua iklan.
kdg2 dye tdo.
so,kdg2 je dye kua iklan.

ciKeju said...

ouh..
kt page nie ade nmpk iklan?