Followers

Tuesday, December 15, 2009

McDonald's

ceritanya begini yokk!akibat ketandusan duit yang amat sangatt..kami bertige pian,pdon&ciKeju pegi lah mencari keje..cari punye cari..terjumpe satu restoran terkemuke di tepi highway..haha..kami pun dengan segan2 kucing pegi interviu..then,dorang kate 1hb datang keje..okayy lah kan..tup!tup!esk suboh dorang call..ckp masok keje pkol 11!dengan gaye cm flash kami naek bas selaju kuase siput..fuh!lmbb gyler..haha..first keje bapak ahh!ramai org..kate nk raye haji..leteh gilerr..tapi last2 okayy..best giler..dpt ramai member..manager pon sume okayy..dak2 kitchen masok air..aku wat fries&twister doe..sedapp ouh!&&dpt name baru gk aku..ciKeju N Twister..pian lah bg..thx!

hari demi hari,kami bekeje siang ke malam..mencari nafkah..haha..jumpe membe2 mcd ari2..best lah ngn korangg..thx kt korang=apit,ajoi,azhar,farah,orlando bloom,hafis,hafiz,bambam,kechot,zani,raju,fifie,aiman,wawa,mirul, dan ramai lagii..haha..korang best!tarbaek!banyak siot kenangan kt mcd tuu..tahon depan aku cop nk keje taw taw!heee..gaji terbaek.. :DD ..

sampai lah ke harini,,kami pun berhenti keje tanpa sebab..haha..sebab byk duet da kott..dan beberape rancangan merompak mcd tidak berjaye..huhu..btw,,ade satu scene yg xboleyy di lupakan..nieh mase aku ngn el-nino mop lantai..mase tu 15mnit lg nk blek..da siap mop lantai..el-nino angkt ar tmpt air mop tu n naek tngga..tibe-tibe!gedebusshhhh!jatoh air tu kt dpn counter..ramai giler org mase tuhh..dengan cuak tahap maksima kte org mop cepat2..takot kene mara lah katekn..haha..yang best nye xdk pun manager nmpk mase tuu..lawak giler lah!haha..im lovin' it..

Photobucket


1 comment:

zither said...

i'm lovin' it ^^